Nuff

Saturday 8 January 2011

才发现

1 comment:

  1. 其实我也会怕寂寞的。不过我觉得你会较怕,因为你是女生。其实我第一次读的时候很感动,觉得自己很坏,虽然我没做错事(我的事是指,劈腿,跟你女生约会,打你,骂你。),可是我给你的感觉是是比那些事更加的痛苦的。其实讲真,我觉得有的时候是误会,我真的不知道要如何跟你解释,我也不想解释。如果有一台时光机,让你回到那个时候你就会明白了。
    我和你很像。我很想跟你通电话的,可是我不知道几时打给你好。我很怕你说慢点才打你,那么,我很有mood想要跟你说的东西就会不想讲了。所以我会等你叫我call你,我才打。不然的话,就等到晚上msn才说。
    我不开心的时候,会把电话丢在地上不理,可是过几分钟会去unlock 下,看你有sms给我吗。我有时候不知道要sms什么给你才能令你不生气,所以我就不send。I scared write more,wrong more.(i start to write english bcoz my pin yin no good.i type one sentence need 10 minutes.)actually i hope myself can pro abit, can send sumthg to u, and make u quickly in good mood.i dun like u scold me, becoz after u scold me o and angry me, i will in down mood, n my mind will duno wat to do, n did everythg wrongly, n make thg worst. i hate myself like this, tat why i will pump wall. make pain myself and think correctly.
    tam u,is my worst part. i can say good words to u only. (like u look pretty when u angry)(unhappy also so cute).i dun think that tis can say to u when u are really angry o unhappy.u will think tat i didnt take care tis thg seriously.
    anyway, i willn't give up u before u give up me. and i will to be ur lover who is love u the most in ur entire life. this is my target. dun forget, u r my only girl, i care u more that anyone, including my family. love u alway. <3.

    ReplyDelete

Hey peeps♥

READ: